Sunday, October 12, 2008

Mesra Mall Opening

Aku nie baru jer balik keje malam. Mata x ngantuk lagi so on la pc kejap tgk blog member2. Kejap lagi kalau x ngantuk jugak igt nak pegi round2 kat Mesra Mall kot2 ada yg menarik.
Masa opening hari tu pegi jugak kejap ngan mek tapi org ramai sgt, Nak jalan pun susah.Anak pulak dah terlelap kat atas dukung. So aku pun redah lautan manusia kat situ sampai jumpa pintu keluar dan terus balik.
Petang tu aku pegi pulak ngan my brader in law(cakap omputeh la pulak). Round2 tgk traffic dulu..... Mak aiiiii sampai dekat ngan R.O ada org parking lagi.... Dari mana la datang ramai sgt nie.
Dressing pulak yg makcik2 ngalahkan nak pegi kenduri.... Yg adik2 tu pulak ngalahkan artis....
Artis pun dressing simple jer hari tu..... Jalan pulak punyala jam sampaikan segala jenis jam ader.... dari jam anggur sampai jam tebu(ada ker jam tebu nie?). Nasib baik aku naik motor.... boleh la jugak cilok.....
Lepas puas mencilok berjaya jugak aku sampai ke Mesra Mall. Sebelum masuk singgah kat bas mesra mall pukul bola golf dulu.... kalau masuk dapat borang cabutan bertuah(bertuah ker?). Try sekali terlajak pulak.... Brader yg jaga tu bagi last try.... baru nak pukul awek 2 org kat belakang nie dok bagi sokongan moral pulak.... Kontrol punya pasal sampai senget aku pukul bola tu..... turun bas tgn kosong la aku.... Kalau Ajis ngan Joe try kacang jer la kot.......
Masuk kat dalam tgk Saleem tgh nyanyi.... Biasa la lagu 'Trilogi Cinta la'..... dari awek2 sampai makcik2 habis lentok melayan lagu tu...... Seluk poket nak ambik henpon.... aiseymen tertinggal kat rumah pulak..... Tak dapatla ambik gambar masuk dlm blog nie...... Sorila geng.... manusia hanya merancang....
Turun jer dari pentas, peminat2 dah serbu dah nak ambik autograf......Brader yg jaga tu dah nak mengamuk dah sebab bila dia suruh beratur org wat tah paham ker. Ader gak aku tgk sorang akak nie sampai suruh laki dukung anak sebab nak ambik autograf punya pasal... Relax kak..... malam karang bukannya nak ngadap saleem..... laki tu la jugak........ Apa pun kira okla jugak Saleem kontrol peminat dia time tu. "sabor boh..... bereh belake hari nie" lebih kurang camtula aku dengar dia cakap......
Lepas puas nengok gelaget manusia kat situ aku pun balik rumah sebab malam tu aku kena gati Zahar Seme' (cebok lagi boh).....

No comments: