Wednesday, October 15, 2008

Jalan2 Cari Member

Assalamualaikum kawan2.....
Rasa2nya dah 2-3 hari dah aku x posting dlm blog nie....... Biasala..... dah ada tempat lepak dekat nie kerap la sikit pegi jalan2.... bukan nak melepak sgt.... saja nak menghilangkan boring....
ada jugak la terjumpa member2 keje kat sini...... ada yg 1st time datang nak tgk tempat baru dan ada jugak yg dah masuk kali ke2 dan lebih lagi..... tapi yang pastinya kebanyakannya bersungut.... apasal la giant x buka lagi nie....... voucher giant x guna lagi nie.... sabar jer la ye.... nanti bukak la tu.... dengar2 cite 17 hb nie kot......tak tau la betul ker x tapi tu la yg aku dengar......
Dalam dok sembang2 sempat jugak aku ambik gambar 2-3 org member2 kita nie buat tatapan member2 yg jauh dimata tapi dekat dihati.......

Miki ngan family dia nie first time datang sini..... maklumla duk kemaman takkan nak pegi tiap2 hari mcm aku....... masa nak ambik gambar tu anak miki yg besar tu malu2 sikit nak posing.... Apa pun terima kasih la buat miki sebab sudi posing untuk blog nie..... (baby tu nampak dah makin besar..... bila nak tambah yg baru nie miki.....)













Lepas jumpak miki, aku terserempak pulak ngan Kong & mek dia..... Aku tgk mek dia nie tgh sibuk memilih kasut... sempat jugak aku snap sekepin gambar utk di muatkan dlm blog nie... tapi since mek kong tgh sibuk memilih kasut, taknak la aku menganggu........





Dah letih dah jalan aku pun patah balik ke parking..... sempat jugak jumpa lagi member2 sekerja yg lain...... Antaranya Nasir Anang, Pok Ya Rani & Muslisham...... Sorila tak sempat nak ambik gambar..........
Nie dah masuk hari lain dah nie....... pagi2 lagi handphone aku dah bunyi....... rupa2nya si Azhar Seman nak datang rumah aku copy game PSP....... Korang jgn tak tau.... Azhar Seman sekarang nie dah ada PSP sendiri tau........ mentang2 la aku dah kena tukar shift.... baru ko nak beli PSP sendiri......
Settle segala urusan, kita org pegila pekena air nyor kat food court kat situ..... Harga boleh tahan la...... rasa pulak mmg sebijik mcm air nyor hehehehehe.... Kalau tak percaya korang tryla sendiri..........

2 comments:

Anonymous said...

ngguk.....
welcome to the bloggers world....
cerita la lagi pasal kat kerteh tu ngguk...dapat baca blog mum pasal kat sana pun ok...taklah rasa duk jauh sangat....
aku dah link dah blog mum dalam blog aku....teruskan berblog....

Pungguk Di Awan said...

Thanks sebab sudi nengok blog aku ni remboe.....
kalau ada citer2 yg menarik lagi aku tambah la......
member2 kat saner apa citer?
dah masuk rumah baru ker?
ataupun stay kat hotel lagi?
aku tgk blog awie manan haritu cakap rumah siap ader swimming pool lagi.....
bez la camtu